czwartek, 19 sierpnia 2010

W czerwieni

12 komentarzy:

  1. Gry rodzinne:))) Torciki rozrabiają:) Podziwiam po raz enty Twoją umiejętność robienia zdjęć kotom.Ja umiem tylko jak Mrautak śpi, jak nie śpi w kadrze zostaje mi poruszony ogon:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten czarny to ma oczy....!!!
    Piękne zdjecia ;)
    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fafka kocia mama...widać jak wszystkim dobrze i bezpiecznie...
    zdjęcia przepiękne ! jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarny ma oczy jak koraliki :))) wiecznie zdziwiony słodko.
    super też to zdjęcie z cofającym się maluchem i Fafką "co ten mokry nos chce ode mnie?"
    Uwielbiam Twoje zdjęcia i Twoje zwierzaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo nie wytrzymam! jak uwidziłam te zdjęcia z kłębkiem wełny to jakbym patrzyła na bajke o kocie Filemonie :)) super! czy na przypiecku tez leżą i gadają?? ;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjecia prawie na zamowienie :) dzieki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocze!!!
    To czarne maleństwo z białą 'bródką' ma coś z Fafki...a jak na siebie patrzą, z miłością:)))
    Pozdrawiam wszystkie pyszczki i Was!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabym oglądać je bez końca... Jeśli zamieścisz jeszcze kolejnych 200 takich fotek, też będę zachwycać się :)
    Fafcia caaaała szczęśliwa - jak każda mama, a że zastępcza - czy to ważne ;))
    Tło też podkreśla torcikową urodę ;))

    Głaski. głaski, głaski... Nieustające...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziś miałam nie najlepszy nastruj,do momentu jak zobaczyłam te cudne zdjęcia.Kocięta są rozkoszne i oglądanie ich daje wiele radości.Pozdrawiam Iga

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu cud,miód i ...orzeszki:)))
    Ogromnie rozczuliło mnie zdjęcie Meliski przytulającej się do Fafki:)
    Buziaki dla wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma na świecie nic piękniejszego niż małe kotki!. Te łapki, te noski, te oczka, uszka. No sama słodycz po prostu! Oj ciągnie wilka do lasu i chciałoby się małych kotków, oj chciało!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecia, i jakie kochane male kociaki!
    Uczta dla moich oczu ogladac takie cuda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń